En ide til at gøre arbejdet mere simpelt
Har du din egen virksomhed eller arbejder du på kontor, kan det mange gange være uoverskueligt at skulle have styr på alt det man skal have styr på, for at kunne drive en virksomhed. Mange gange har man flere forskellige systemer til at holde styr på forskellige dele, som så ikke kan arbejde sammen.
Men det findes der en løsning på. Nemlig Eazyproject, som er et samlet værktøj, som samler alle de funktioner man har brug for i en virksomhed. Men hvad tilbyder de?
Tidsregistrering
Med tidsregistrering kan du lave en simpel og hurtig indrapportering af hvad dit og dine medarbejders timetal, samt deres kørsel og andre tidsmæssige udgifter.
Du kan også styre flex- og feriesaldoer. Her kan dine medarbejdere også få adgang til deres konto, både online og på mobilen.
Du kan altid udføre din tidsregistrering når det passer dig, om du så vil ordne det på bærbaren, eller tabletten.
Planlægning
Hvis man arbejder med projekter, kan det være en god idé at have styr på sin planlægning. Derfor kan man nemt og hurtigt planlægge medarbejdernes opgaver på tværs af projekter.
Det foregår meget let og overskueligt med et visuelt dashboard, hvor du kan drag and drop, som det passer dig.
Integrationer
Eazyproject arbejder sammen med mange andre værktøjer, som Statens lønsystem, ERP-systemer, andre lønsystemer og meget andet.
Fordelen ved at bruge et samlet system
Fordelen ved at bruge et samlet system er, for det første at du ikke skal have 3-4 programmer installeret, men kun et. Det andet er at de forskellige funktioner kan arbejde sammen, så man f.eks. kan se hvor mange timer en medarbejder har arbejdet, inden man planlægger hans tid på et projekt.
Tilpas programmet så det passer din virksomhed
Det gode ved Eazyproject er at du har mulighed for at tilpasse hvilke funktioner du ønsker programmet skal indholde, så hvis du ikke har behov for alt hvad de tilbyder kan du vælge det fra, og betale mindre.